הבנת המרכיבים במוצרי קוסמטיקה

אם אתה שוקל לקנות מוצר קוסמטיקה חדש, כדאי להבין את המרכיבים בו. חשוב לדעת מה יש במוצר הקוסמטיקה שלך, כך שתוכל להימנע ממוצרים המכילים מרכיבים שאתה רגיש אליהם. להלן מבט על הסוגים השונים של מוצרי קוסמטיקה הקיימים.

מהם סוגי המוצרים הקוסמטיים?

ישנם סוגים רבים של מוצרים קוסמטיים זמינים. לדוגמה, ישנם נוזלים, ג'לים וקרמים. כל אלה מבוססים על עיקרון כימי שונה. מוצרים טיפוסיים מכילים אלכוהולים, אלכוהולים שומניים וגליקולים, הפועלים כסוכני ניקוי וגם מונעים את העור לאבד לחות. לחלק מהמוצרים יש סימר או גימור מט.

שוק הקוסמטיקה הגלובלי מפולח לפי סוג, ערוץ הפצה וגיאוגרפיה. הסוגים העיקריים של מוצרים קוסמטיים הם: טיפוח עור, טיפוח שיער, קוסמטיקה צבעונית, היגיינה אישית וניחוח ודאודורנטים. מוצרים אלה נמכרים בדרך כלל בחנויות כלבו וסופרמרקטים, בהם הצרכנים יכולים לגלוש בבחירה נרחבת ולקבל החלטה מושכלת לגבי המוצרים לקנות.

ניתן להפריד גם בין קוסמטיקה על ידי אזור היישום המיועד. איפור פנים, למשל, מיושם בדרך כלל באמצעות מברשת איפור, ואילו איפור עיניים מיושם בספוג איפור. ניתן לסווג את הקוסמטיקה גם על ידי הרכב פיזי, מכיוון שהם יכולים להיות אבקות, פיזור או קרמים נטולי מים.

קוסמטיקה הם חומרים המשמשים לשיפור מראה העור והשיער האנושי, כמו גם לטיפול ולמנוע מחלות. הם משמשים גם לניקוי העור ולשמור עליו במצב טוב, לשפר ריחות ואף להגן על הגוף מפני הסביבה. הקוסמטיקה נעה בין צבע סבון ושיער לקרם פנים, קרם פנים לחות, קונסילר ובושם.

מה יש במוצרים קוסמטיים?

אם אתה רוצה לקנות את המוצרים הקוסמטיים הטובים ביותר, עליך לדעת מה יש בהם. המרכיבים במוצרים קוסמטיים מורכבים משילוב מורכב של כימיקלים. הבנת שמות המרכיבים הללו תעזור לכם לבצע בחירות מושכלות. לדוגמה, אתה יכול להימנע ממוצרים המכילים פרבנים ובנזויל מי חמצן.

מוצרי קוסמטיקה

מוצרים קוסמטיים חייבים להיות נקיים מזיהומים וחומרים שעלולים להזיק לבריאותכם. על מנת להבטיח זאת, Health Canada הקימה רשימת חמות של מרכיב קוסמטי המפרט את החשד כימיקלים מזיקים. בנוסף, יצרני הקוסמטיקה נדרשים לעקוב אחר נוהלי ייצור טובים ולהכריז על הרכב מוצריהם. זה לא חוקי למכור מוצרים קוסמטיים המכילים רכיבים שנחשבים כלא בטוחים.

ניתן להשתמש במוצרים קוסמטיים למטרות רבות ושונות. חלקם משמשים להסתרת פגמים, לשפר את תווי הפנים הטבעיים ולהוסיף צבע. אחרים מיועדים להוסיף ניחוח לגוף. בנוסף לאלה, קוסמטיקה מסוימת משמשת כדי לגרום לאנשים להיראות במיטבם. דוגמה נפוצה היא גלוס שפתון.

למרות של- FDA יש תקנות קפדניות לגבי קוסמטיקה, הוא אינו מפריע מראש את החומרים או את המוצרים הקוסמטיים עצמם. ה- FDA מתערב רק כאשר תלונות הצרכנים מעוררות חששות בטיחותיים. יצרני הקוסמטיקה אחראים לוודא שהמוצרים שלהם בטוחים לצרכנים, אך קשה לעשות זאת. חלק מהמרכיבים הקוסמטיים עשויים להיות מסוכנים לנשים בהריון, תינוקות או הסביבה.

אילו מוצרי קוסמטיקה הכי פופולריים?

כשמדובר בקוסמטיקה, מותגי מרקחת הם בין המוכרים המובילים. זה הגיוני מכיוון שלעתים קרובות הם פחות יקרים ממקביליהם היקרים יותר. המותגים הפופולריים ביותר נמצאים בבתי מרקחת ובסחורות המוניות, ותמצאו מוצרים אלה בסוגים רבים ושונים של חנויות. עם זאת, אם ברצונך לגלות אילו מוצרים הם הפופולריים ביותר, אתה יכול לבקר בבוטיקים ולבדוק את האריזה.

מותג אחד שאולי אינך מכיר הוא KVD, שהוא שורה של מוצרי טיפוח טבעוניים. קו זה ניתן למצוא ברוב חנויות Sephora. המוצרים הזמינים תחת השם החדש זהים לקודמיהם, כולל אוניית הקעקוע, שהיא מוגנת כתם ויש לה קצות מברשת מדויקים. מוצרים אחרים שאולי תרצו לבדוק הם שפתוני הקרם שלהם וצבע השפת הנשיקה הנוצץ שלהם.

מוצר גבות DipBrow על ידי תועלת קוסמטיקה הוא מוצר פופולרי נוסף. מוצר זה המדורג בעשרת מוצרי היופי המובילים ב 21 מדינות והוא המוצר הנמכר ביותר בצרפת, בריטניה וסין. השפתון הקטיפה של טדי מאת MAC הוא גם בחירה פופולרית, המופיעה בעשר הראשונים שלוש פעמים בשנה. המברשת שלה מושלמת לריסים ארוכים, והפכה למועדפת בקרב צרכנים ברחבי העולם.

שפתון הוא אחד ממוצרי האיפור המשומשים ביותר, ומגיע במגוון רחב של סוגים, החל מהגהות מוחלטות ועד שפתונים נוזליים לאורך זמן. טווח הצללים אינסופי, החל מוורוד חם ואדום קלאסי ועד עירומים מושתקים וירוקים. יש אפילו ליפיות עם שמץ של מיקרו-שריפה.

לפרטים נוספים :

טיפולים אסתטיים לשיניים