רופא שיניים חירום

אף אחד מאיתנו אינו מתכנן לחוש בכאב שיניים בשעות הערב, בשבת או בחג. ובכל זאת, לפעמים, נגיסה חזקה מידי או טיפול שעברנו בעבר ולא בהכרח בוצע כהלכה, עלולים להריץ אותנו לחפש את שירותיו של רופא שיניים חרום. גם אם יש לכם רופא שיניים קבוע, לעיתים קרובות, הוא אינו מסוגל להתחייב לזמינות מיידית בכל שעות היממה, כך, שבכל מקרה כזה, אתם עשויים לגלות, שאם אינכם רוצים להתמודד בכוחות עצמכם (מאד לא מומלץ!) עם הכאב או הבעיה החדשה בשיניים כשהם מטרידים אתכם בשעות לא שגרתיות, זה הזמן למצוא לעצמכם רופא שיניים לשעת חירום, והפעם, תקפידו לוודא את זמינותו במהלך כל שעות היום והלילה.
באיזה מקרים מתעורר צורך בשירותיו המקצועיים של רופא שיניים חרום?
מאחר והפה שלנו מצוי בפעילות מרבית שעות היממה, קל מאד להבין את פגיעותו הרבה ואת הסיכונים הרבים להן חשופות השיניים שלנו. הסכנות יכולות להגיע מכיוון טיפולי-עבר שבוצעו ועלולים לחשוף את השיניים לכאבים או נזקים שונים (כדוגמת כתר שהתפרק או סתימה שהחליטה, לפתע פתאום, לנשור מהשן), או, אפילו פגיעות חדשות או כאבים בשיניים שלא נחשבו לבעייתיות בעבר. בין המקרים הללו, יכולים להופיע מקרי שבירה פתאומית של שן או כאבי שיניים טורדניים, שמקורם אינו ברור, אבל הם אינם מניחים לכם להירדם במשך כל שעות הלילה. כך או אחרת, ברור לכם, כי במצב זה, אינכם מסוגלים להמתין לשעות הפתיחה הרגילות, ואתם חייבים לקבל שירותי רופא שיניים חרום, ועדיף - מהר ככל האפשר!

מרפאת ד"ר אבו עאמר - מרפאת רופא שיניים חרום
רפואת שיניים חירום אינה מורידה את רמת הדרישות מרמת מרפאת השיניים המטפלת, או מפחיתה מאיכות החומרים והטכנולוגיות הנדרשים לצורך מתן שירותי רפואת שיניים של זמן חירום, נהפוך הוא. במקרים רבים, נדרשים רופאי השיניים המטפלים במטופל בזמן חירום לידע מקצועי ולתושייה אשר אינם נדרשים מרופא השיניים הרגיל והקבוע. כך שצוות מרפאת ד"ר אבו עמאר הוא מנוסה, מיומן ומקצועי, ואף עומד לרשות המטופלים בכל עת, בכל שעה 24/7!