מעצבת גבות בשיטת השערה

מה היא מעצבת גבות בשיטת השערה?

אם הגבות שלך זקוקות למהפך, אין זמן טוב יותר מאשר עכשיו להשקיע במעצבת גבות בשיטת השערה. שיטת השערה היא אומנות הקעקוע של משיכות דמויות שיער על העור שנראות טבעיות מאוד ויכולות להימשך שנים. אבל עם כל כך הרבה מיקרובליידרים שם בחוץ, איך תדעי מי הכי טובה במה שהיא עושה? ובכן, הצוות שלנו עשה עבורך את עבודת הנמלים: הם ראיינו מאות לקוחות פוטנציאליים ומעצבות גבות כאחד. מה שמצאנו היה שרוב האנשים לא היו מרוצים מהניסיון שלהם-או בגלל שהם לא היו מרוצים מהתוצאות הסופיות או בגלל שמעצבת הגבות שלהם לא היה מנוסה מספיק כדי להשיג את התוצאות האלה מלכתחילה! מדריך זה ידריך אותך בכל דבר, החל ממציאת מעצבת גבות מוסמכת (והבנה של מה הופך אותן למוסמכות) כדי שתוכלי לגבש לך דעה ודרך פעולה עד שתשיגי את הגבות המושלמות בשבילך.

מה עושה מעצבת גבות בשיטת השערה?

מעצבת גבות בשיטת השערה היא מישהי שמשתמשת בכלי ידני עם להב זעיר ליצירת קווים מקועקעים על העור דמויי שיער. הקווים הללו הם קעקוע קבוע, אך הם יכולים לדעוך עם הזמן.

שיטת השערה נקראת גם מיקרובליידינג או קעקוע גבות מכיוון שהיא מוסיפה לצמיתות צבע לגבות שלך בצורת שערות זעירות. הטכניקה פותחה על ידי רופא העור היפני דר' קאנאקו אוצוקה בשנת 2007, שהשתמש בה לטיפול בחולים עם התקרחות (נשירת שיער). כיום, מיקרובליידינג פופולרי בקרב אנשים שרוצים גבות מלאות יותר או רוצים שהגבות הנוכחיות שלהם יהיו כהות יותר או מוגדרות יותר.

מי יכולה או יכול להיות מעצב גבות בשיטת השערה?

כדי להיות מעצבת גבות בשיטת השערה חייבת להיות לך הבנה טובה של האנטומיה של הגבות ושל צמיחת העור באזור. עליך להיות מסוגלת לצייר ולהחיל קווים מדוייקים בעלי מראה טבעי וסימטרי.

מעצבי גבות בשיטת השערה צריכים להיות בעלי כישורים אמנותיים גדולים, כמו גם עין לפרטים.

למה ללכת למעצבת גבות בשיטת השערה?

אם אתם מחפשים מצח בעל מראה טבעי, מצח שמתאים לפנים שלכם, מצח שמתאים לאישיות ולגיל שלכם, או אפילו כזה שתואם את אורח החיים שאתם מנהלים אז הגיע הזמן ללכת לראות מעצבת גבות בשיטת השערה.

אשת מקצוע מיומנת תוכל ליצור עיצוב אינדיבידואלי לכל לקוח על סמך התכונות וההעדפות הייחודיות שלו. התוצאה היא צורה יפה המשלימה בצורה מושלמת את שאר הפנים שלהם תוך שהיא משקפת את האינדיבידואליות שלהם.

מיקרובליידר הוא מעצב גבות מיומן ומנוסה ביצירת גבות בעלות מראה טבעי באמצעות אמנות המיקרו-בליידינג. מיקרובליידינג (שיטת השערה) היא טכניקה של קעקוע קוסמטי שבו פיגמנט מושתל מתחת לעור עם מיקרובלייד. התהליך יכול להימשך בין שעה לשעתיים, ובמהלכן מעצבת הגבות שלך תשתמש במומחיות שלה כדי ליצור עבורך קוי שיער מקועקעים על סמך המראה הרצוי שביקשת.

המיקרובלייד היא מחט דקה וחד פעמית המשמשת ליצירת משיכות אלה על ידי הכנסת דיו לאפידרמיס העליון שלך (שכבת העור העליונה). ברגע שזה נעשה, זה ייקח בין שלושה לשישה שבועות לגבות להחלים באופן מלא לפני שהן יראו בצבען הסופי; כאשר יופיעו כמו שערות חדשות על גבי השערות הקיימות כבר על עורך, הן ייראו טבעיות כי הן ממוקמות בתוך זקיקים קיימים במקום להיות גבות צבועות כמו טכניקות איפור מסורתיות ישנות!

מסקנה

בעזרת האימון הנכון תוכלי להפוך למעצבת גבות מיקרובליידינג ולעזור לאנשים שרוצים להיראות במיטבם. יהיה עליך לדעת כיצד להשתמש בכלים כמו מכונת קעקוע ומחטים, כמו גם סוגים שונים של דיו. אבל אם זה נשמע כמו משהו שהיית נהנה לעשות כל יום, אולי כדאי לשקול להפוך אותו למסלול הקריירה החדש שלך!

ואם את מרגישה שהגבות שלך לא מספיק בולטות ומעוצבות פני למעצבת גבות בשיטת השערה וקבלי את הגבות שאת רוצה.

לפרטים נוספים לחצו כאן: https://www.adinurseeyebrowartist.com/