כסאות רחצה לגיל השלישי

מה הם כסאות רחצה לגיל השלישי?

אם בן משפחתך הקשיש נאבק בבעיות ניידות, כיסא רחצה יכול להיות הפיתרון האידיאלי. כיסאות אלה מסייעים לקשישים להישאר זקופים במהלך מפגשי מקלחת תוך העלאת רמות ההיגיינה והפחתת נפילות אפשריות.

בחירת הכיסא האידיאלי תלויה במספר שיקולים, כולל הגובה והמשקל של יקירכם. בעת ביצוע בחירה זו, שימו לב לדגמים המציעים תכונות כוונון גובה כמו גם משטחים שאינם מחליקים כדי למנוע חלקלקות.

האם כסאות מקלחת בטוחים לקשישים?

זמן אמבטיה לקשישים אהובים בביתכם יכול להיות זמן חרד. הם עלולים להתקשות לעמוד ולאזן את עצמם, או להיות מותשים לאחר לקיחת מקלחת ממושכת.

יש כמה דברים פשוטים שאתה יכול לעשות כדי להבטיח את בטיחות הרחצה עבור אדם אהוב. ראשית, להעריך את סביבת האמבטיה שלהם ולהסיר את כל הפריטים אשר עלול לגרום להיכנס או לצאת אמבטיה או מקלחת קשה עבורם.

התקן את כיסא המקלחת באמבטיה או בתא המקלחת והבטיח את יציבותו ככל האפשר על ידי וודא שכל ארבע כפות הרגליים הגומי נוגעות ברצפת האמבטיה או המקלחת, כדי למנוע את האפשרות שהוא יתנדנד ממקומו או ינוע בצורה לא יציבה.

הוסף מחצלת נגד החלקה מתחת לכיסא המקלחת ליציבות נוספת, כדי להפחית את הסיכוי שהבכיר שלך יחליק החוצה ואל הרצפה. וודא שהוא עמיד למים לחלוטין כך שהוא לא יתקבץ או יתכרבל מתחתיו כשהוא רטוב, או יתכרבל מתחת להירטב!

כמו ישנם כיסאות מקלחת ניידים שונים בשוק, זה חיוני כי תבחר אחד אשר עונה על הצרכים הספציפיים של יקירכם. שקול גורמים כמו גודל אמבטיה וקיבולת משקל; דרישות גובה של יקירכם וכן תכונות נוספות כמו משענות יד או פתיחת שידה.

איך משתמשים בכיסא אמבטיה?

מקלחת יכולה להיות מאתגרת עבור קשישים וניידות מאותגרת; לכן, שימוש בכיסא אמבטיה הוא כלי עזר שלא יסולא בפז כדי להבטיח שהם יכולים להתנקות בבטחה ללא חשש להחלקה או נפילה.

כיסא אמבטיה איכותי צריך להיות בעל תכונות כגון מושב נוח ומרופד עם משענת גב לתמיכה נוספת, רגליים המתקפלות פנימה או החוצה לגישה קלה לאמבטיה ועיצוב אנטיבקטריאלי שאינו מושך חיידקים. יתר על כן, רובם מצוידים בכוסות יניקה פונקציונליות ביותר בקצות הרגליים שלהם כדי לעצור את התנועה על משטחים רטובים כמו אמבטיות או מקלחות.

כיסא מקלחת אידיאלי חייב להיות גבוה מספיק כדי שמשתמשים אפילו חלשים יוכלו לשבת זקוף מבלי שרגליהם יפריעו להם, אך עדיין לא כל כך גבוה שרגליהם לא יכולות לנחות שטוחות על הרצפה. כדי למצוא את הגובה המושלם הזה, הנח את הכיסא שלך מחוץ לאמבטיה או למתחם המקלחת על רצפת חדר האמבטיה ומדוד מהקצה התחתון שלו עד לחלק האחורי של פיקות הברך של המשתמש.

כלי זה מספק אמצעי מדויק וברור לחישוב גובה כיסא הרחצה האידיאלי. זהו אחד הגורמים המרכזיים ליצירת חוויית מקלחת מהנה המקדמת בריאות ובטיחות; למעשה, כיסאות מקלחת הוכיחו את עצמם אחד החידושים ביותר לשנות את החיים עבור גיל שלישי חידושים בתחום הבריאות-מציאת אחד עבור אהוב שלך הוא חיוני כדי לעזור לשמור על עצמאות ולשמור על עצמאות במשך שנים.

מה ההבדל בין כיסא מקלחת לכיסא אמבטיה?

כיסא מקלחת הוא מושב שנועד להפוך את זמן האמבטיה לבטוח יותר על ידי עזרה למשתמשים לשבת ללא חשש ליפול לאמבטיה. הם באים בגדלים שונים ותכונות עבור נוחות ובטיחות.

כסאות מקלחת סטנדרטיים כוללים מושב מרופד רחב עם אחיזות ידיים ורגליים מגומי כדי לספק יציבות. בנוסף, רבים מצוידים בתמיכה בגב למניעת צניחה וכן הגדרות גובה מתכווננות כדי למקסם את הנוחות והשימושיות.

רוב מושבי הרחצה כוללים חורי ניקוז לניקוז מים בזמן המקלחת. זה שומר על הכיסא שלך היגייני, ומגן גם עליך וגם על רווחת העור שלך.

כסאות מקלחת מסוימים כוללים רגלי גומי כדי למנוע מהכיסא שלהם להחליק על רצפות רטובות, בעוד שאחרים משתמשים בכוסות יניקה המתחברות היטב לאמבטיה ולרצפה ליציבות מירבית.

יתר על כן, דגמים מסוימים כוללים טיפים מרופדים כדי להציע תמיכה נוספת לאנשים עם בעיות איזון. זה תלוי בך איזה דגם אתה מעדיף; עם זאת, לבטיחות מיטבית אנו ממליצים לבחור דגם עם טכנולוגיה מונעת החלקה.

תוכניות חלק ג ' של מדיקר עשויות לכסות חלק מעלות רכישת כיסא מקלחת, לכן כדאי לפנות למבטח שלך ולאמת. במקרים מסוימים, חשבונות חיסכון של מדיקייד או מדיקר עשויים אפילו להציע תמיכה כספית.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://www.thirdage.co.il/product-category/easing-the-daily-life/%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%97%D7%A6%D7%94/%D7%9B%D7%99%D7%A1%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%97%D7%A6%D7%94/