תוספות שיער ושיטות חדשניות

תעשיית תוספות השיער מתפתחת כל הזמן. בין אם זה Clip-ins, Halo או סיליקון-weft, שיטות חדשניות אלו מציעות מגוון אפשרויות לשיער שלך.

מהן תוספות שיער באמצעות קליפים?

קליפ-אין לתוספות שיער הם אידיאליים למי שרוצה חיזוק מהיר של אורך ונפח מבלי להתחייב לסגנון ארוך טווח. סוג זה של תוספת שיער קל ליישום ויכול להימשך עד שנה. סוגים אלו של הרחבות זמינים במגוון אורכים וצבעים, כך שתוכל להתאים אישית את המראה שלך.

הם גם בעלי תחזוקה נמוכה מאוד, כך שלא תצטרך לדאוג לנזק לשיער שלך. כדי להתקין סט של קליפס לתוספות שיער, התחל בחלק האחורי של הראש שלך והתקדם קדימה. תשתמש בכמה קליפסים קטנים כדי לחבר כל קווצת שיער. הדרך הטובה ביותר להבטיח שהארכה תישאר במקומה היא להפעיל כמות טובה של לחץ כאשר אתה מכניס את הקליפ-אין.

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תרצה לוודא שאתה בוחר את סוג התוספות המתאים לשיער שלך. לדוגמה, אם יש לך שיער דק, אולי תרצה לחפש קליפס בצורת טבעת. אבל אם יש לך שיער עבה יותר או חלק יותר, עדיף להישאר עם קליפס מסורתי.

קליפ-אין לתוספות שיער קל לטפל. אתה יכול לשטוף אותם בכיור. שטפו אותם רק אם הם מתחילים להריח או להתפרץ. כשתסיים, אתה יכול להשאיר אותם לייבוש באוויר. שימוש בתרסיס לשיער יעזור ליצור כרית שהקליפסים יוכלו להחזיק בה. אם יש לך התקרחות מתיחה, אל תלבש את התוספות שלך עד שתתן לקרקפת שלך הפסקה למשך שלושה עד שישה שבועות לפחות.

אחרת, תסתכן בפגיעה בשורשים שלך ובשבירתם. אתה צריך גם להיות זהיר כשאתה מיישם ומעצב את התוספות שלך. הימנע משפשוף אותם בקרקפת שלך, מכיוון שזה יגרום לנזק. כמו כן, אל תישן עם התוספות שלך.

האם סיליקון משמש גם לתוספות ?

תוספות שיער הן דרך מצוינת להוסיף אורך ונפח לשיער שלך. עם זאת, עליך לבחור את סוג ההרחבה המתאים. מעצב הרחבות טוב יכול לעזור לך למצוא את המוצר המתאים לך. תוספות שיער בקליפס הן בחירה פופולרית. הם מגיעים במגוון רחב של סגנונות וניתן להשתמש בהם על שיער דק ועדין.

רבים מהם עשויים מסיליקון, מה שגורם להם פחות להסתבך ולהישבר. אתה יכול גם לעשות שמפו ולטגן אותם בדיוק כמו השיער הטבעי שלך. קלטת בתוספות שיער הן אפשרות נוספת.

מוצר זה משמש להוספת נפח לשיער דק ודק. זה יכול לשמש גם כדי להדגיש אזורים בשיער שלך. עם טיפול נאות, קלטת בתוספות יכולה להימשך 6-8 שבועות. קליפס חלק בתוספות שיער דק יותר וטבעי יותר ממראה קליפס מסורתי. הערב הוא רצועת סיליקון דקה שמוצמדת לשיער. תוספות אלו ניתנות לשטיפה ונחשבות לפתרון המושלם לשיער דק ועדין.

קליפס-ערב כפול הם חלופה זולה יותר ל-Seamless. שתי השיטות זמינות במגוון צבעים. כדי לנקות את התוספות הללו, אתה יכול להשתמש בשמפו ללא סולפט. ערבים היברידיים משלבים ערבים בעבודת יד עם הרחבות מלוכדות במכונה. זה מאפשר שילוב חלק ותנועה מלאה. בהתאם לסגנון שלך ולמותג התוספות שאתה בוחר, ניתן להשתמש ב-Hybrid Wefts ליצירת צמה מטופחת או קופצנית.

בנוסף לבחירת מותג שמתאים לך, תצטרך למצוא סגנון שיתאים לשיער הטבעי שלך. מותגים מסוימים עובדים טוב יותר עם שיער עדין ומתולתל בעוד שאחרים מתאימים יותר לשיער עבה וחלק.

תוספות שיער מקרו לינק

תוספות שיער Micro Link הן דרך מצוינת לשנות את המראה שלך מבלי ללכת לסטייליסט. הם עמידים לאורך זמן ומציעים מספר אפשרויות סטיילינג. עם זאת, הם דורשים טיפול ותחזוקה קבועים. אם אתה שוקל לקבל מיקרו קישורים, הקפד לעשות שיעורי בית.

כדאי גם לשים לב שלא כל סוג שיער מתאים לסוג זה של הארכה. לדוגמה, אם יש לך שיער דק מאוד או פגום מאוד, אולי כדאי לך לבדוק טכניקה אחרת. העלות לקבלת תוספות מיקרו קישור תשתנה בהתאם לסוג השיער שאתה צריך. באופן כללי, ככל שתרצה יותר אורך, כך תשלם יותר. קישורי מיקרו יכולים להימשך עד ארבעה חודשים אם תעקבו אחר התחזוקה הנכונה. יש לבדוק ולהחליפם מעת לעת כדי לשמור על אורכם המלא.

הם מתאימים ביותר לאנשים עם שיער דק או עבה בינוני. חלק מהאנשים עם שיער עבה עשויים להיתקל בבעיה בתהליך האיחוי. סטייליסט טוב יכיר את המוצרים הטובים ביותר לשימוש. כשאתה מסתכל על מיקרו-קישורים, וודא שאתה מוצא סטייליסט עם ניסיון. אחרת, אתה יכול בסופו של דבר עם שיער פגום או דהוי. בנוסף, הם עולים אגורה יפה.

הרחבות מיקרו קישור יכולות להגיע במגוון צבעים ומרקמים. רובם יחזיקו מעמד כמה חודשים. עם זאת, אתה יכול להתקין אותם מחדש כמה פעמים, וזה נחמד אם אתה צריך סגנון חדש מדי פעם.

את יכולה גם לטפל בתוספי המיקרו קישור שלך בבית. רק הקפד להשתמש בשמפו עדין ומרכך, ואל תשפשפי או מושכים את השיער חזק מדי. כמו כן, עליך להימנע מתנועות מעגליות בזמן שטיפת השיער שלך, שכן אלו עלולות להזיק לגדילים.

תפירה קלועה מלאה באריגה

שימוש בתפירה קלועה מלאה ב-Weave היא דרך מצוינת להוסיף אורך ונפח לשיער שלך. סוג זה של אריגה הוא בחירה פופולרית עבור נשים אפרו-אמריקאיות. התהליך כולל שזירת שיער טבעי אופקית ותפירת ערבים לתוך הדוגמה הקלועה.

עלות התפירה תלויה בסטייליסט ובמיקום. זה יכול לנוע בין $20 למעל $600 תלוי בסגנון שלך וכמות ההרחבות שאתה רוכש. כשאתה בוחר סטייליסט, מצא אחד בעל מוניטין. הם יכולים לעזור למנוע נזק מיותר לשיער שלך. תרצה לשאול אותם שאלות על תחזוקה ותחזוקה. בדרך כלל, תפירה מלאה יכולה להימשך בין 6 ל-8 שבועות.

כדאי לוודא שהשיער שמתחת לארוג יבש לחלוטין לפני שתעצב אותו. אם אין לך זמן לחכות, אתה יכול להשתמש במגן חום. מלבד תפירה, אתה יכול גם לבחור אריגים עם קליפס-אין, טייפ-אין או אריגה בלתי נראית. לחלק מהשיטות הללו יש דרכים חדשניות להארכת השיער, כולל שימוש בחרוזים.

אפשרות נוספת היא למרוח דבק על השיער. עם זאת, שיטה זו יכולה לגרום לשיער הטבעי שלך להיראות מיובש. דבק יכול גם לפגוע בפיר השיער שלך. ודא שהמעצב שלך משתמש בסגירה באיכות טובה שתתאים לשיער האמיתי שלך. כמו כן, תרצו להימנע מלקלוע צמה צמה מדי של השיער. צמות הדוקות עלולות לגרום לאי נוחות לקרקפת שלך ואף לפגוע בשורשים.

במקום זאת, השאר כמה פיסות שיער כדי לכסות את הערבים. אתה יכול גם לנסות תסרוקת שכבות או צדדית. סגנונות אלה הם בדרך כלל די דל תחזוקה ויכולים לחקות גם תלתלים וגם תקיעות. כדי לשמור על מראה השיער שלך יפה, תרצה להשתמש בסגירת שיער באיכות טובה, מרכך עמוק ומגן חום.

תוספות שיער

תוספות שיער Halo הן דרך פשוטה אך יעילה להוסיף אורך ונפח. הם קלים להפליא להתקנה ולהסרה. זה אומר שהם מושלמים ללבוש יומיומי כמו גם לאירועים מיוחדים. המוצר גם נוח, עמיד וקל לטיפול.

זוהי בחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש לשפר את המראה שלו. שלא כמו תוספות שיער מסורתיות עם קליפס, תוספות הילה אינן דורשות דבק, קליפס או חרוזים. במקום זאת, חתיכת השיער נצמדת לקרקפת באמצעות חוט בלתי נראה. חוט מסוג זה מתכוונן בקלות ויכול להתאים לכל גודל ראש. למעשה, ה-HALO כל כך חכם שהוא מוגן בפטנט ומגיע עם אחריות לכל החיים.

זה גם קל לשימוש וניתן ליישם אותו תוך שניות. הוספת הילה לשיער שלך יכולה לחסוך לך זמן וכסף. זהו תהליך מהיר וללא כאבים שנותן לך נפח וגוף מיידי. אתה יכול אפילו ללבוש אותו מדי יום מבלי לדאוג מפגיעה בשיער הטבעי שלך. כשאתם בוחרים הילה, בחרו כזו שמתמזגת עם הצבע הטבעי שלכם. הם זמינים במגוון גוונים ומרקמים. אם יש לך שיער בהיר יותר, אולי כדאי לך ללכת עם גוונים חמים יותר. לאחר שהצמדת את ההילה שלך למקומה, מומלץ להבריש את השיער כדי למנוע סבכים.

כדי לעזור לשמור על התוספות במקומן, מברשת זיפי חזיר היא אידיאלית. מריחת מסכה לשיער תבטיח גם שההילה ממוזגת כראוי. אם אתה מעוניין לנסות תוספת שיער הילה, יש הרבה סגנונות שונים לבחירה. אחת הדרכים הקלות ביותר להוסיף הילה היא באמצעות תלתלים בעלי מרקם. כל שעליך לעשות הוא למשוך חלק קטן של שיער מהחלק העליון של ראשך ולהדק אותו לקשר עליון.

פרטים נוספים בלינק המצורף: shehair